28 maja 2017

9. Uczymy nowe pokolenie :)

                W związku z tym, że zbliżają się urodziny mojej mamy, zaproponowałam mojemu niespełna dziesięcioletniemu chrześniakowi przygotowanie własnoręcznie zrobionego prezentu dla babci 😊. Dominik z ochotą przystał na moją propozycję, aby coś wyhaftować.
Pokazałam, jak się haftuje, było trochę próbnych krzyżyków i przystąpiliśmy do wybierania odpowiedniego wzoru. Wybór padł na wzory róż od Igiełki, które zakupiłam jakiś czas temu - okazały się idealne dla stawiającego pierwsze kroki w hafcie chłopca 😊.
                       Haftowanie zajęło kilka dni, po kilka godzin dziennie. A efekt? Ja jestem zachwycona! I to nie ze względu na to, że to praca mojego chrześniaka. Tylko spójrzcie! Jak starannie wykonana praca 💓. Żadnych zaciągnięć kanwy, widać wyczucie w rękach 😊. 
                        Mam nadzieję, że Dominikowi spodoba się haftowanie na tyle, że powstaną kolejne, z czasem coraz bardziej skomplikowane prace.


Garść danych:

Kanwa: aida metalizowana 14 ct
Mulina: DMC
Ramkotamborek



A teraz galeria


gotowa praca







i kilka zbliżeń









Dziękuję za odwiedziny 😊




8 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem! Gdybym nie przeczytała, kto wyszywał przysięgłabym, że Ty to robiłaś Lucynko :) Krzyżyki są piękne, równe i staranne. Trzymam kciuki aby nie był to ostatni raz Dominika z kanwą i igłą w ręku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Dominika :). Pracował wytrwale, w pełnym skupieniu :). Mam nadzieję, że ten wspaniały początek przełoży się na pasję i będą powstawać kolejne dzieła, do czego będę Go namawiać :)

      Usuń
  2. Powiem , że jestem w totalnym szoku , że wyszył to 10 letni chłopiec. Wielkie ukłony w jego stronę, rzadko się spotyka tak starannie wykonany haft . Gratuluję
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kanwa, gdzie można taką zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło mu pięknie. Niejeden dorosły nie umie tak ładnie wyszywac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności