21 listopada 2017

32. SAL z Choinkami, FINAŁ

I nadszedł czas na zaprezentowanie SAL-owych choinek w formie ostatecznej. U mnie powstały kartki. Przyznam się, że te choineczki tak bardzo mi się spodobały, że porzuciłam moje tegoroczne kartkowe plany, które były już na dość zaawansowanym etapie, na rzecz tych właśnie choinek. Ale nic się nie zmarnuje - te chwilowo "porzucone" hafciki będą na następny rok.

Choinki wyhaftowałam na kanwie 18 ct jedną nitką muliny - użyłam głównie Ariadny, ale też trochę DMC. Po wyhaftowaniu choinki nakleiłam na sztywny karton, a następnie wycięłam i stworzyłam kartki. Papiery oraz napisy od Papierowego Potwora. W temacie tworzenia kartek dopiero raczkuję, ale myślę, że wyglądają jako tako 😉. Jak już pisałam w poprzednim poście, z zieloną choinką były małe perypetie, ale mam nadzieję, że Monika wybaczy małą zamianę kolorów.

Bardzo dziękuję Monice za zorganizowanie wspaniałej zabawy 😊!










































Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam 😊

14 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, proste i eleganckie zarazem. jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze!!! Aż nie wiem, która mi się najbardziej podoba. :) Wszystkie, no, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurcze, że też przeoczyłam ten SAL! :( Wzorki piękne, a Twoje karteczki wcale nie wyglądają 'jako tako', one są PRZEŚLICZNE! Wszystko na nich współgra....kolorystyka wzoru, dobór papierów, napisy....po prostu rewelacja! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      z tego, co wiem, na SAL można się wciąż zapisywać - termin ukończenia 6 choinek to 15 grudnia :). Jeśli tylko znajdziesz czas w tym gorącym okresie, to serdecznie zachęcam do wzięcia udziału :). Choinki wyszywa się szybciutko :)

      Usuń
  4. Lucynko Twoje choineczki są cudne , a kartki wyszły rewelacyjnie. Powiem Ci, że pierwotnie miałam identyczny pomysł, tez chciałam nakleić na karton i wyciąć jak z plastikowej kanwy. A papierami z Papierowego potwora też sie ostatnio zachwyciłam . Gratuluje ukończenia SAl-u . Monika bedzie miała niezły dylemat z nagrodami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jestem bardzo ciekawa pozostałych prac! Twoje widziałam i cały czas zachwycam się tymi cudnymi pudełkami :)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie wyglądają na kartkach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności