8 czerwca 2017

10. GRAMY W KOLORY!

            Jak zapewne osoby, które odwiedzają mojego bloga wiedzą, od pewnego czasu haftuję sobie smoczysko. Idzie mi to jak krew z nosa, ale nie samym haftowaniem człowiek żyje, a życie samo w sobie zajmuje sporo czasu 😉. Aby jakoś urozmaicić sobie powstawanie mojego potworka i zmobilizować się do systematycznej pracy, wymyśliłam zabawę blogową, do której pragnę Was serdecznie zaprosić. Zabawa nosi nazwę GRAMY W KOLORY. Polega ona na zgadywaniu liczby użytych kolorów na jednej wyhaftowanej stronie (pomijając strony, na których zostało użyte poniżej pięciu kolorów). 





ZASADY

  1. Po każdorazowym wyhaftowaniu kolejnej strony wzoru, publikuję zdjęcie tejże strony w poście na blogu.
  2. Uczestnicy mają za zadanie odgadnąć, jaka liczba kolorów została użyta na danej stronie.
  3. Na udzielenie odpowiedzi Uczestnicy mają 7 dni od daty opublikowania zdjęcia (koniec następuje o 23:59 siódmego dnia). Po tym czasie publikuję wyniki.
  4. Po każdym poście troje Uczestników otrzyma punkty przyznawane w następujący sposób:
    - Uczestnik, który jako pierwszy poda prawidłową odpowiedź otrzymuje 3 punkty,
    - Uczestnik, który jako drugi poda prawidłową odpowiedź otrzymuje 2  punkty,
    - Uczestnik, który jako trzeci poda prawidłową odpowiedź otrzymuje 1 punkt.
  5. W przypadku, gdy żaden z Uczestników nie udzieli prawidłowej odpowiedzi, punkty zdobywają 3 osoby, które jako pierwsze podały ilość kolorów najbliższą prawidłowej odpowiedzi.
  6. Dopuszczalne są miejsca ex aequo.
  7. Po zakończeniu zabawy sumuję zdobyte przez Uczestników punkty. Uczestnik z największą ilością punktów otrzyma ode mnie paczuchę-niespodziankę zawierającą rożne hafciarskie przydasie 😊.
  8. Aby wziąć udział w zabawie należy:
  • zgłosić się w komentarzu do dnia 31.07.2017 r. do godziny 23:59. W poście będę na bieżąco uzupełniać listę Uczestników,
  • zamieścić na bocznym pasku swojego bloga banerek z odnośnikiem do mnie,
  • napisać na swoim blogu post informujący o zabawie,
  • będzie mi miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny.
     9 Czas trwania zabawy - nieokreślony. Koniec nastąpi po wyhaftowaniu przeze mnie całego              obrazu.


WAŻNE!

Wysyłka nagrody możliwa tylko na polski adres. Blogerzy z zagranicy mogą wziąć udział pod warunkiem podania polskiego adresu do ewentualnej wysyłki nagrody.





BANEREK 








LISTA UCZESTNIKÓW












2 komentarze:

  1. Niestety nie mogę wziąć udziału, mieszkam za granicą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz kogoś w Polsce i czasami tu przyjeżdżasz - jak najbardziej możesz wziąć udział w zabawie :). Wystarczy, że w razie wygranej podasz adres kogoś z rodziny lub znajomych :). Jeśli jednak jest to niemożliwe, zapraszam do udziału mimo to :)

      Usuń

11. Metryczka dla Franka

            Dziś chciałabym Wam zaprezentować pierwszą wykonaną przeze mnie metryczkę. Pierwszą, ponieważ wcześniej jakoś nie było okazji ?...