20 sierpnia 2017

19. Dragon Rip, cz. 2


Ech, przeleżał trochę ten smok, przeleżał... Po ponad pięciu miesiącach przerwy wróciłam do haftowania mojego HAEDa i skończyłam kolejną stronę.
Wygląda to teraz tak:




Linie to pozostałości po zatrzaskach od ramki :).

Na tej stronie użyłam 62 kolorów, w tym (po raz pierwszy w tym hafcie) Kreinika. Wyhaftowałam nim aż 1 krzyżyk!

Postanowiłam wprowadzić małe udogodnienie, aby móc na bieżąco śledzić postępy. Od teraz w każdym poście o smoku będzie pojawiała się tabelka, w której znajdziecie informacje, jak długo trwało wyhaftowanie danej strony, ile na niej znajduje się krzyżyków oraz podsumowanie.


Statystyka



Ukończone strony





Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)







10 komentarzy:

  1. Super wychodzi. Zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie! Jak liczysz czas wyszywania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie cudo, choć za jakiś czas;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      przy moim tempie, szacuję, że skończę za jakieś 658 lat ;)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za dalsze postępy :)
    Świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądałam kiedyś blogi i mignął mi smok. Szukałam to potem, ale jak to smok. Ukryła się bestia. Widzę, że jednak go znalazłaś. Bardzo mi się podobają takie prace,więc jeżeli nie pozwolisz stołowi umknąć, z przyjemnością będę sledziła postępy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      jak na razie codziennie po trochu pracuję nad smokiem, ale we wrześniu czeka mnie przymusowa, miesięczna przerwa :(. Jednak zaraz po tym wraca do smoka. Zapraszam do zaglądania :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności