1 maja 2018

53. Candy z okazji urodzin Kącika Lucy

Kochani,

Czas pędzi jak szalony i wkrótce, a dokładnie 16 czerwca, mój blog skończy 2 lata. Przez ten czas wykonałam mniejsze, jak i większe prace. Prowadzenie bloga jest mobilizujące, ale, niestety, zwykle czas lub zdrowie hamują moje "robótkowe" zapędy 😉. Przez te dwa lata poznałam mnóstwo wspaniałych i zdolnych osób z blogosfery - każda z Nich jest dla mnie wielką inspiracją.


W ciągu tych dwóch lat największej ilości odsłon do czekały się posty:

1. Metryczka dla Franka - 455 wyświetleń
2. Pamiątka ślubna - 442 wyświetleń
3. SAL z choinkami, FINAŁ - 429 wyświetleń



W podziękowaniu za Waszą obecność przez ten czas, pragnę zaprosić Was do wzięcia udziału w moim urodzinowym Candy. Nagroda będzie częściowo utrzymana w klimacie baśniowym/bajkowym, więc proszę o odpowiedź na pytanie zawarte w punkcie trzecim 😊.

A co do zdobycia? Przydasie hafciarskie oraz papiery i bazy do kartek 😍.

Zasady:
  1. Do zabawy zapraszam aktywne blogi (aktywne = co najmniej jeden "robótkowy" post w miesiącu).
  2. Zapisujemy się pod tym postem do 15 czerwca do północy wyrażając chęć udziału w zabawie.
  3. W komentarzu odpowiadamy na pytanie: "Twoja ulubiona baśń/bajka?"
  4. Na pasku bocznym bloga wieszamy banerek z linkiem do zabawy.
  5. Dołączenie do grona obserwatorów nie jest warunkiem, ale będzie miłym dodatkiem.
  6. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski (osoby z zagranicy mogą wziąć udział w zabawie, pod warunkiem podania polskiego adresu w razie wygranej).
  7. Po spełnieniu powyższych warunków nastąpi wpis na listę osób biorących udział w losowaniu 😊
  8. Losowanie i ogłoszenie wyników 16.06.2018 r.
  9. Banerek zabawy:

W urodzinowym CANDY biorą udział:

1. Karolina
2. Ula K.
3. Czarna Dama
4. Katarzyna
5. Bożena G
6. Ksenia
7. raeszka
8. Kinga
9. justiti
10. Małgorzata Zoltek
...

20 komentarzy:

  1. Ja się zabawię:-)
    Bajka...lubię Jak wytresować smoka i Dzwoneczka i całą masę innych;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 1

      Usuń
  2. I ja się zgłaszam :)
    A moja ulubiona bajka to Alicja w krainie czarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 2

      Usuń
  3. Super i ja się zgłaszam, ja zawsze z niecierpliwością czekałam na kolejny odcinek Smerfów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 3

      Usuń
  4. Gratuluję rocznicy i chętnie staję w kolejce.
    Co do bajek to chyba Kopciuszek - ehh każda dziewczynka marzy o zostaniu księżniczką i znalezieniu księcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 4

      Usuń
  5. Z przyjemnością zapisuje się na candy a jeśli chodzi o bajkę to moim ulubieńcem były gumisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 5

      Usuń
  6. Gratulacje z kolejnego roczku w blogosferze. Zapisuję sie do zabawy z chęcią :)
    A moja ulubiona bajka to serie ze Scooby Doo, a baśń czytana jeszcze przez rodziców "Sierotka Marysia i siedmiu krasnoludków"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 6

      Usuń
  7. 2 latka, to teraz pójdzie już z górki ;).
    Żeby tylko doba była ciut dłuższa :).

    Moją ulubioną bajką jest "Piękna i Bestia" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 7

      Usuń
  8. Gratuluje 2 lat ;) obyś zawsze miała czas na blogowanie ;)
    Chętnie wezmę udział w zabawie ;)
    zapraszam do mnie ;)
    https://kreatywne-chwile.blogspot.com/
    a co do pytania numer 3.
    To jestem bajkocholikiem oglądam wszystko a moje ulubione to te z Disney'a np. Król Lew(ciężko się zdecydować na jedna ;P) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 8

      Usuń
  9. Zgłaszam się i ja. Bajka,ciężki wybór ale postawię na Ołowiany żołnierzyk i tancereczka😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 9

      Usuń
  10. Chętnie się zabawię.Posiadam krajowy adres, banerek u mnie na blogu. Bajka "Bambi", a książka "Dzieci z Bullerbyn"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się bawisz :)
      Otrzymujesz w losowaniu nr 10

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności