4 maja 2018

54. Moja kartka - kwiecień

Tematem kwietniowej edycji zabawy organizowanej przez Lidię były








Do mnie przyleciała śliczna kartka z jagódkami od Julii



Natomiast ja wysłałam kartkę z jabłuszkiem do Anny


Karteczka powstała z muliny z zapasów, więc zgłaszam ją do majowej edycji zabawy u Igiełki.


Jeśli miałybyście ochotę wziąć udział w majowej edycji wymianki, to zapisujemy się tutaj, do jutra.


Przypominam również o moim candy z okazji urodzin bloga. Szczegóły i zapisy tutaj.

4 komentarze:

  1. Jakie apetyczne to Twoje jabłuszko na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są obie karteczki, a Twoje jabłuszko wygląda kusząco:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za cudną karteczkę, właśnie wczoraj do mnie doleciała :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności