5 września 2017

21. Kartka z muffinką VI oraz podsumowanie serii

I przyszła pora na pokazanie ostatniej kartki według wzoru, który możecie nabyć u Igiełki.
Dziś muffinka z jasnozielonym kremem - limonkowym? - oraz kawałkiem soczystej pomarańczy. Co sądzicie?








Muffinka została wyhaftowana jedną nitką chińskiej muliny na kanwie 18 ct




PODSUMOWANIE SERII






Muffinki haftowało mi się bardzo przyjemnie i szybko - wszystkie wyszyłam w jeden wieczór. Postanowiłam zmienić oryginalne kolory z wzoru, aby nadać im indywidualnego charakteru. Same w sobie muffinki prezentują się bardzo efektownie i smakowicie 😊. Wzór polecam Każdemu - dzięki niemu stworzycie przepiękne karteczki na wiele okazji 😊.
A ja na przyszłość muszę zapamiętać, aby haft najpierw nakleić na białą kartkę, a dopiero później na papier ozdobny 😉.


Dziękuję za odwiedziny 😊

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności