31 grudnia 2017

37. Podsumowanie, plany...

Witajcie!

W mijającym roku wykonałam sporo (jak na mnie) prac hafciarskich. Powstały metryczki, pamiątki, kartki, magnesiki, część smoka... 





Nową oprawę zyskał haft sprzed kilku lat








Uczyłam swojego chrześniaka






Wzięłam udział w wymiance






oraz zdobyłam wspaniałe nagrody 





Co do planów na nadchodzący rok... Rzadko je robię, bo czas lub zdrowie przeważnie weryfikują moje plany, jednak mam zamiar kontynuować pracę nad HAEDem:



oraz wyhaftować piękny obraz, który dostałam w ramach upominku w wygranym Candy u Katarzyny:



Z pewnością powstaną również kartki wielkanocne i bożonarodzeniowe... i to na razie tyle, jeśli chodzi o konkretne plany.
Poza światem krzyżykowym mam zamiar rozwijać swoją pasję związaną z tworzeniem biżuterii koralikowej, a także spróbować czegoś nowego - szydełka i zrobić koc/pled.


Kochani, życzę Wam wspaniałego roku, cudownych pomysłów, wielu inspiracji, przepięknych prac, a przede wszystkim spokoju i zdrowia 😊.


8 komentarzy:

  1. Widzę, że rok obfitował w różne prace i tematy. Pięknie:)
    Oby i ten przyniósł Ci równie wiele sukcesów i radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      również życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów oraz prac :)

      Usuń
  2. Bardzo pracowity rok za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech będzie równie twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super prace, oby i w tym roku udało się ich sporo zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności