16 lutego 2018

43. Wymianka z Zimą w Tle - prezent ode mnie

Witajcie,

W ramach wymianki zorganizowanej przez Katarzynę, miałam przyjemność przygotować prezent dla Lidii, czyli Czarnej Damy.



Prezent spodobał się Lidii, co mnie niezmiernie ucieszyło, a znalazły się w nim:


- kartka,
- magnesik,
- zestaw do haftu ze świątecznymi sówkami,
- niebieska kanwa,
- zestaw papierów,
- muliny,
- dekoracyjne "guziki",
- kawki, czekolady do picia,
- czekolada.

Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłam wziąć udział w wymiance 😊


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajną paczuszkę przygotowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent przygotowałaś.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zorganizowanie tak wspaniałej zabawy :)

      Usuń
  3. Oj spodobał się i to jeszcze jak, ja jestem nim zachwycona i jeszcze raz Ci bardzo za niego dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności