8 lipca 2018

68. Kolczyki z trójkątnymi kryształkami

Witajcie,


            Dziś pragnę Wam zaprezentować ostatnio wykonane przeze mnie beadingowe kolczyki. Powstały dwie pary różniące się kolorystyką.


Wersja pierwsza:












I wersja druga:









Która wersja bardziej Wam się podoba?


Do wykonania kolczyków użyłam trójkątnych kryształków, koralików TOHO i Miyuki, koralików Fire Polish, kropli, bigli, przekładek, czapeczek, szpilek oraz nici.

Kolczyki wykonane według tutorialu Weroniki Kaczor dostępnego tutaj.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Dlatego że mam słabość do niebieskiego - niebieski. Jednak czerwień też ślicznie się prezentuje. Zgarnęłabym obie pary.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, szczęka mi opadła. I tak samo jak Sikoreczka, zgarnęłabym obie pary, choć w niebieskościach chodzę znacznie częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności