9 września 2018

91. Candy z okazji urodzin Krzyżykowego Szaleństwa

Blog Kasi za miesiąc skończy 5 lat i z tej okazji Kasia organizuje



Zgłaszam się nieśmiało i ja i odpowiadam na pytania zadane przez Jubilatkę.


  • Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to: widzę ogrom różnorodnych prac i ciągle zastanawiam się, kiedy Kasia znajduje na to wszystko czas...
  • Pierwszą pracą, którą zobaczyłam na Krzyżykowym szaleństwie było…. To była bodajże ślubna pamiątka z dłońmi
  • Zajrzałam po raz pierwszy naKrzyżykowe szaleństwo bo…. Zachęciły mnie do tego posty publikowane w grupach hafciarskich na fb
  • Najbardziej na Krzyżykowym szaleństwie podoba mi się ... zawsze staranne wykończenie prac oraz zabawy organizowane przez Kasię
  • Autorka Krzyżykowego szaleństwa jest…. Bardzo kreatywna i pracowita. Swoją pasję pieczołowicie rozwija i dopieszcza
  • Na Krzyżykowym szaleństwiezmieniłabym... hmmm... nie ma takiej rzeczy. Kasia zaraża miłością do haftu :)
  • Najbardziej zadowolona byłabym gdybym od Katarzyny otrzymała… nie ukrywając - Jej piękne ramki do kartek ;)

Zachęcam do wzięcia udziału :)

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności