12 stycznia 2019

115. Podaj dalej od Hani

Witajcie!

To pierwszy post w nowym roku, więc życzę Wam samych przyjemnych chwil i pięknych prac w całym 2019!

W zeszłym roku zapisałam się na podaj dalej u Hani, a wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze wspaniałą zawartością.




W środku były same cudeńka



Karteczka



Papiery ozdobne



Naklejki



Muliny i coś dobrego



Oraz rzecz, która wzbudziła we mnie największy zachwyt - przepiękna, haftowana na lnie poduszeczka na igły




Nie mogę się na nią napatrzeć!

Haniu, bardzo Ci dziękuję za przepiękny upominek. Sprawiłaś mi ogromną przejemność.


A Was, Kochani, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim podaj dalej. Pierwsze dwie osoby, które zgłoszą się w komentarzu pod tym postem, w ciągu roku otrzymają ode mnie upominek. Proszę od razu o przesłanie adresu na lucia_20@onet.eu
Przypominam, że jest jeszcze jedno miejsce w moim poprzednim podaj dalej - możliwość zapisu tutaj.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że przesyłka Ci się spidobała :) wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszeczka , kartka elegancka :)
    Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękności do ciebie przyjechały Lucynko :) Jest co podziwiać. Szczególnie karteczka i igielnik. Są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności