10 lutego 2019

122. Owieczka - maskotka szydełkowa

Witajcie,

Rozwijam nadal swoje umiejętności szydełkowe. Od dawna chciałam zrobić szydełkową maskotkę i w końcu zebrałam się w sobie, zakupiłam potrzebne materiały i wzięłam się do pracy.


Wybór padł na owieczkę. Wzór bardzo przyjemny - pierwszy raz robiłam, ale ze zrozumieniem rozpiski nie było problemu.
Wykorzysłam włóczkę HiMalaya Dolphin Baby oraz Yarnart Jeans. Ta druga dała mi popalić - palce jeszcze pieką...

Owieczka prezentuje się tak







A tutaj filmik z powstawania owieczki



Wymiary:
Długość całkowita: 21 cm
Na siedząco: 14 cm

Jeśli chciałybyście zrobić taką owieczkę, wzór jest dostępny na blogu Szydłaki Cudaki, o tutaj.

Pozdrawiam ciepło :)

3 komentarze:

  1. Jaka cudna, podziwiam perfekcję jej wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz, że to pierwsza maskotka... No kurczę, wyszła tak, jakbyś od lat niczym innym się nie zajmowała! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetna owieczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności