2 marca 2019

125. Antoś

Witajcie,

Powoli wracam do żywych po wyczerpującej grypie...
Znów sięgnęłam po włóczki i szydełko i tak powstał Antoś.


A kto to Antoś? Miś - maskotka :).



Antoś powstał z włóczek Dolphin Baby oraz Yarnart Jeans. Wszystkie elementy powstały z włóczki - nawet oczka.



Najwięcej trudności sprawił mi sweterek. 4 razy prułam, aż w końcu wyszedł.



Maskotka nie jest jest idealna, ale jestem bardzo zadowolona z efektu. A jeszcze bardziej zadowolony jest mój siostrzeniec - Antoś już jest tylko Jego, ale wiecie - ciiii - bo w końcu "11-latek nie może się publicznie, przed kolegami przyznać, że wciąż ma maskotki".

I jeszcze kilka zdjęć








Wzór na Antosia do nabycia w Kuferek z pasją.


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Ha ha, ja mam kilkadziesiąt lat a i tak mam maskotki :)
    Śliczny jest ten twój Antoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kochany słodziak ^_^ Serce mięknie na jego widok, a te oczy. Bajka ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności