30 czerwca 2019

134. Blogowe imieniny - moje imieniny

Witajcie,

Dziś 30 czerwca - moje imieniny. Z tej okazji w ramach zabawy zorganizowanej przez Kasię dostałam przepiękne kartki!



Dziękuję:


Marii





Ani






Agnieszce





Sylwii






Agacie






Magdalenie






Hani






Kasi





Edycie






Eli






Julce






Marioli






Marcie




Serdecznie Wam dziękuję za piękne życzenia i prześliczne kartki. Szczerze mówiąc, po raz pierwszy dostałam kartki na imieniny. Moje imieniny nie są popularne, więc mało kto o nich wie, a domownicy kartek nie wysyłają ;).
Tym bardziej się cieszę!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Moja powinna być jutro - wysłana w środę, ale najwidoczniej poczta znowu dala ciała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się, że mogłyśmy sprawić Ci radość. Jeszcze raz naj-hafciarsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Lucynko :)
    Piękne karteczki do Ciebie przyjechały

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, czy karteczka ode mnie dotarła? Pozdrawiam seredcznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe imieninowe karteczki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności