31 sierpnia 2019

140. Ośmiornica - maskotka szydełkowa

Witajcie,

Chciałabym Wam dziś pokazać kolejną maskotkę szydełkową. Tym razem wybór padł na ośmiornicę. A dlaczego?


Gdy zakupiłam wzór, od razu spodobał się on mojemu chrześniakowi i bardzo chciał mieć takiego głowonoga. A, że dokładnie dziś są Jego urodziny to zrobiłam tę maskotkę specjalnie dla Dominika.

Muszę przyznać, że jest to najbardziej pracochłonna maskotka, jaką zrobiłam. Czasami miałam wątpliwości, czy uda mi się skończyć :).

Ale jest i oto przedstawiam Wam tego potworka :)













Zielony, oczywiście, musiał być - to ulubiony kolor Dominika :).

Ośmiornica ma 70 cm długości!

Dominik jest bardzo zadowolony :).


Maskotka wykonana przy użyciu włóczki HiMalaya Dolphin Baby.

Wzór: Olimori


Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Jaki tam z niej potwór - przeurocza jest :-) I w dodatku z tej milusiej i mięciusiej włóczki - nic tylko ją tulić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaka bombowa ośmiornica i do tego całkiem niemała :)
    Pojęcia nie mam jak tego dokonałaś, dla mnie wzory szydełkowe zwłaszcza na maskotki, to czarna magia po łacinie ;-)
    Pozostaje mi podziwiać dzieło zdolnych rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona cudna i jaja duża :).

    Widać też, że jest milusia w dotyku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie stworzenie czegoś podobnego, to czarna magia!
    Dlatego patrzę, podziwiam i trwam w nieustajacym zachwycie😍
    Uściski. K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to jest genialne! robisz niesamowite rzeczy, czy zrobiłabyś coś na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności