29 września 2019

143. Muchomorek - maskotka szydełkowa

Witajcie,

Dziś u mnie dość ciepła i słoneczna niedziela. Można sobie poleniuchować i poczytać książkę na świeżym powietrzu.


Dziś chciałabym pokazać Wam kolejną maskotkę szydełkową. Tym razem jest to postać z dobrze wszystkim znanej dobranocki - Muchomorek.

Jest on całkiem spory! Ma 50 cm długości (z czapką 80 cm) i jest wykonany z mięciutkiej włóczki Himalaya Dolphin Baby.


















Wzór od MiśQMaj.


Wzór bardzo dobrze rozpisany, przyjemnie mi się pracowało.


Co sądzicie o mojej nowej maskotce?


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jest ekstra, świetnie władasz szydełkiem i piękne te różne maskotki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw pomyślałam o grzybku ale bajkę też oglądałam wiec postać mi znana :).

    Widać, że jest milusi do przytulania. Super Ci wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam o tej bajce, miło sobie przypomnieć. :))) Wspaniale, powiedziałabym, że idealnie wykonana maskotka. Jestem absolutnie zachwycona. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjny :):):) no ekstra jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czaderski! Od razu przypominają mi się przygody tych leśnych skrzatów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności