6 grudnia 2019

147. Kartka komunijna - testowanie dla Igiełki #4

Witajcie,

Dziś Mikołajki! Byliście grzeczni? Ja chyba tak, bo dostałam wielką czekoladę. U mnie w domu prezenty na Mikołajki są raczej symboliczne - zrezygnowaliśmy z dużych prezentów 6 grudnia na rzecz podarunków pod choinkę lata temu.

A teraz główny cel postu...

Ostatnio testowałam dla Moniki piękny motyw na kartkę/pamiątkę komunijną.

Haft powstał na kanwie 18 ct i idealnie wpasowuje się w kartkę 15x15 cm.
Wiem, że dużo z Was nie przepada za konturami, ale świetnie się one sprawdzają w tym hafcie. Zobaczcie tylko:














A tutaj gotowa kartka (duuuuużo zdjęć)



















































Co sądzicie?

Wzór wkrótce do nabycia w sklepie Igiełki.


Udanego weekendu!



Kartkę zgłaszam do zabawy Fan Miesiąca w Magicznej Kartce












3 komentarze:

  1. Bardzo ładny wzór, świetnie sie prezentuje na Twojej karteczce. My w domy w Mikołaja tez dajemy sobie malutkie prezenty, głównie słodkości, a dopiero na Gwiazdkę są większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Lucynko :)
    Dziękuje, że podjęłaś się jej opracowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności