12 maja 2021

200. Sowa - testowanie dla Igiełki #14

 Dziś kolejne testowanie dla Igiełki. Tym razem Monika przygotowała kolekcję ośmiu sów, z których jedna trafiła do mnie :).


Wyhaftowałam fioletową sowę w kapeluszu na kanwie rustico 16 ct, dwoma nitkami muliny DMC, a następnie haft oprawiłam w stojącą ramkę.

Oto efekty:











Wypatrujcie sówek w sklepie Moniki - z pewnością się Wam spodobają :)


Swoją pracę zgłaszam do wyzwania Szuflady



Moja linijka to: 
liliowy - biały - kremowy


3 komentarze:

  1. Świetna ta sówka Ci wyszła, ja co prawda też co nieco testowałam, ale kurna nie ma kiedy posta napisać. Jak się zorientowałam to sówki były już rozdysponowane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta sówka :)). Bosko wygląda w tym kapeluszu :)). Dziękuję bardzo za udział w BINGO Szuflady i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności