16 czerwca 2016

1. Powitanie

Nad założeniem bloga zastanawiałam się od jakiegoś czasu i w końcu... oto Ci on! Prosty, ale z czasem mam nadzieję go rozwinąć.



Po co mi ten blog? W wolnej chwili hobbystycznie zajmuję się rękodziełem. Bardzo lubię haft krzyżykowy, beading (tworzę biżuterię z koralików) oraz wszelkiego rodzaju bombki, jajka i inne dekoracje i chciałam to wszystko "gdzieś" pokazać.

Co robię na co dzień? Dręczę ludzi angielskim ;). A tak poważnie, jestem nauczycielem języka angielskiego i kocham swoją pracę. Daje mi ona mnóstwo satysfakcji, a największą nagrodą jest choćby najmniejszy postęp dokonany przez uczniów :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności