22 czerwca 2016

3. Smok

W końcu postanowiłam zrobić coś dla siebie. Z rozmachem, a co :p. Od dawna pociągały mnie piękne wzory HAED. Po przemyśleniach i obejrzeniu mnóstwa postów na grupie mój wybór padł na niego. Wiem, trochę straszny, ale ja lubię takie klimaty :).

Wzór zakupiłam w formacie PDF i zaczęłam kompletować materiały. Postanowiłam wyszywać na kanwie 20 ct Easy Count Aida dostępnej w Hobby Studio. Kupiłam również mulinę DMC oraz nić Kreinik #4, której wymaga wzór. Jeszcze nie zdecydowałam iloma nitkami wyszywać. Ze względu na ogromną ilość czarnego koloru, zrobię próbki i wtedy zdecyduję. Chciałabym uniknąć prześwitów.

Dane techniczne:

Dragon Rip
Autor: Anne Stokes
450 x 675 xxxxxxxxxx
87 kolorów


Wszelkie sugestie mile widziane :)



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny smok! Mnie się inny smok marzy z tej strony, ale za jakis czas;-) Pozdrawiam i powodzenia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i trzymam kciuki za Ciebie, aby Twoje marzenie o smoku się spełniło :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności