16 czerwca 2018

64. Moje Candy Urodzinowe - WYNIKI

I nadszedł ten wielki dzień 😉. Dziś mój blog obchodzi drugie urodziny. 


Dziękuję wszystkim osobom, które odwiedzają i komentują moje posty i żywię nadzieję, że pozostaniecie ze mną i będziecie nadal służyć radą 😊. 

Przez te dwa lata powstały różne prace, i mniejsze, i większe. Brałam i biorę udział w zabawach blogowych. Ciągle czerpię inspirację i uczę się od Koleżanek blogujących.


Największym zainteresowaniem, jak dotąd, cieszyły się posty:


1. Metryczka dla Franka - 457 wyświetleń

2. Pamiątka ślubna - 445 wyświetleń
3. SAL z choinkami, FINAŁ - 433 wyświetlenia

A teraz najprzyjemniejsza część dzisiejszego dnia - losowanie i wyniki CANDY urodzinowego 😀.


Wzięło w nim udział 10 - serdecznie dziękuję!


Oto lista:



2. Ula K.
6. Ksenia
7. raeszka
8. Kinga
9. justiti


I uwaga, uwaga! Oto wyniki:




Nagroda w Candy leci do Czarnej Damy! Serdecznie gratuluję!
Proszę o przesłanie adresu pocztowego na maila:
lucia_20@onet.eu
w ciągu 5 dni.
Przy braku kontaktu po tym czasie losowanie zostanie powtórzone.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za zaglądanie na mojego bloga oraz za wzięcie udziału w Candy.
Do następnego posta!

6 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje dla Czarnej Damy, a Tobie dziękuję za zabawę i wielu kolejnych lat blogowania Ci życzę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Dziękuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super aż nie wierze, dziękuję Ci Lucynko bardzo i już biegnę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Czarnej Damy :)
    A tobie kochana życzę jeszcze wielu owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności