1 stycznia 2020

149. Podsumowanie roku 2019

Witajcie,

Dziś pierwszy dzień 2020, a ja właśnie dziś podsumuję swój blogowy 2019 rok.

W zeszłym roku nie zrobiłam żadnej hafciarskiej dużej pracy - powstały tylko kartki.



  • Wzięłam udział w zabawach:


1) Blogowe imieniny zorganizowane przez Kasię






2) Zwierzęca wymianka kartkowa u Lidii



Tutaj niestety przerwałam swój udział...

3) Choinka 2019 u xgalktyki



Powstały aż 54 kartki!




  • Dołączyłam do grona testerek Igiełki.
Jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Mam nadzieję nie zawieść zaufania Moniki




  • Rozwijałam swoje umiejętności szydełkowe. Muszę przyznać, że sprawia mi to coraz większą frajdę i w poprzednim roku powstało sporo maskotek. Nie wszystkie jeszcze pokazałam na blogu, ale mam zamiar to nadrobić



Bardzo konkretnych planów nie robię - niestety, często życie oraz zdrowie mocno weryfikuje moje plany. Mam zamiar jednak wziąć udział w Choince 2020, nadal bawić się szydełkiem i włóczkami oraz testować wzory dla Moniki.


Dziękuję, że spędziłyście ze mną kolejny rok i mam wielką nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć również w tym. 

Wszelkiej pomyślności w 2020 roku!

Pozdrawiam!






1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności