4 sierpnia 2020

181. Apsik, czyli kocyk-przytulanka

Witajcie,

U mnie ostatnio były upały, które kiepsko znoszę, więc i robótkowo marnie. Ale! Przedwczoraj przyjemnie się ochłodziło, więc powstała nowa praca.
Po raz kolejny miałam przyjemność testowania wzoru autorstwa Alicja Czapla Handmade i tak powstał słonio-kocyk, czyli połączenie kocyka i przytulanki. Słonik ma już imię - Apsik - wybrane przez synka Alicji. A w moim wykonaniu prezentuje się tak:























Kocyk powstał z włóczki HiMalaya Dolphin Baby i jest całkiem spory: 70x65 cm.

W związku z tym, że w kocyku wykorzystałam sporo koloru lawendowego, zgłaszam swoją pracę na kolejne wyzwanie Szuflady




1 komentarz:

  1. Arcydzieło, jestem zachwycona! Masz ogromny talent i czuć, że wkładasz w swoje prace całe serce. :) Ja również źle znoszę upały, opadam z sił. Wręcz marzę o ochłodzeniu. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności