11 sierpnia 2020

182. Dobromir

 Ostatnio wzięłam udział w CAL-u, który odbywał się w prywatnej grupie na Facebooku. Szydełkowaliśmy smoka Dobromira według schematu autorstwa Alicji Czapli.

Oto mój Dobromir





























Po zakończeniu CAL-u odbyło się głosowanie na wykonane przez nas prace. Głosowali członkowie grupy sklepu Pasart

Muszę się pochwalić, że moja praca zajęła pierwsze miejsce :)






A oto nagroda, którą dostałam od Alicji :)





Gdyby któraś z Was miała ochotę wykonać takiego smoka, zapraszam po wzór na stronę Alicja Czapla Handmade. Jest to wzór charytatywny - pomaga małej Dobrusi. Zachęcam :)


4 komentarze:

  1. Jest boski, idealnie wykonany i taki pełen uroku. :) Podziwiam i pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten smoczek jest cudny i widać, że milusi w dotyku :).

    Gratuluję wygranej i super nagrody :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny smok, gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko jestem zachwycona tym smoczkiem i wcale się nie dziwię, że zajął I miejsce. Kolorystyka rewelacyjna a i sam smoczek jest piękny . chyba się pokuszę na zrobienie.
    Nagroda rewelacyjna . Brawo TY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności