13 września 2020

186. Kartki bożonarodzeniowe - testowanie dla Igiełki #10

 Dziś przychodzę z pierwszymi w tym sezonie kartkami bożonarodzeniowymi wykonanymi w ramach testowania nowych wzorów dla Igiełki. Zestaw, który miałam przyjemność przetestować, zawieraż 6 wzorów, a ja wykorzystałam dwa z nich.


Misia i pingwina. W komplecie są po dwa wzory z pinginem, misiem oraz reniferem. Są nieduże - w sam raz na kartki. 

Schematy zawierają kontury, ale są one nieskomplikowane i przyjemne w haftowaniu.






































Wzory wkrótce pojawią się w sklepie Igiełki - polecam :)


Napisy od Kasi

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba!! Świetne kartki Ci wyszły a wzorki faktycznie bardzo przyjemne i chyba w miarę proste w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki powstały z tych pięknych wzorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności