19 września 2020

187. Wypełnienie do maskotek - testowanie dla pasart.pl

 Ostatnio sklep pasart.pl wprowadził do swojego asortymentu produkt, na który z pewnością wielu rękodzielników (w tym i ja) czekało - wypełnienie do maskotek. Wraz z kilkoma innymi osobami otrzymałam paczkę tego wypełnienia do przetestowania :).

Wypełnienie, które można zakupić w pasart.pl to wata poliestrowa ( nie uczula), która jest pakowana próżniowo. Ktoś, kto kupował już wypełnienie do maskotek gdzie indziej, może pomyśleć - żadna nowość, wiele sklepów oferuje takie pakowanie. Ale! To wypełnienie jest naprawdę zapakowane próżniowo - powietrze jest odessane do granic możliwości. Mam porównanie, ponieważ kupowałam wypełnienie zapakowane w ten sposób w innych sklepach - przychodziła spora paczka. A tutaj -  niewielkich rozmiarów, prostokątne, płaskie, cienkie opakowanie. Zajmuje minimalną ilość miejsca.










Po otworzeniu mamy spory worek wypełnienia:







Nie przypomina ono wcale popularnej kulki silikonowej:




                                   po lewej kulka silikonowa - po prawej wypełnienie z pasart.pl



Wypełnienie jest raczej zbite, przypomina watę. Daje się łatwo rwać lub ciąć na mniejsze fragmenty. Nie rozpada się, ani nie rozsypuje - jak kulka silikonowa. I, co ważne, przy pracy z tym wypełnieniem nie odrywają się z niego kłaczki, których później wszędzie pełno. W kulce często można znaleźć niechciane "śmieci" - kawałki tkanin, nitki -  tutaj mamy czyste wypełnienie.




Wykonałam maskotkę, aby sprawdzić, jak układa się w pracy. Muszę przyznać, ze jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Wypełnienie bardzo dobrze się układa, pozostaje na swoim miejscu. Kulka przeważnie u mnie żyła swoim życiem i trzeba się było nagimnastykować, aby leżała tam, gdzie powinna. Natomiast nowe wypełnienie nie wypada z maskotki, nie "wybrzusza" się. Zostaje tam, gdzie powinno. Maskotka jest sprężysta. Można ją ściskać, ugniatać, a i tak nie odkształca się. Mam również wrażenie, że tego wypełnienia potrzeba znacznie mniej do wypchania maskotki, niż kulki silikonowej.



































 Mój siostrzeniec dostał maskotkę do "porządnego" przetestowania i po tym procesie wygląda tak:



















                                                            PODSUMOWANIE


ZALETY:                                                                                                                           

- łatwo się rozdziela na mniejsze kawałki,                                                     

- bardzo dobrze układa się w maskotce,

- nie wychodzi z maskotki przy wypychaniu,

- nie rozpada się na kawałki samoistnie,

- zachowuje sprężystość,

- maskotka nie odkształca się,

- 100 % poliester - bez niechcianych niespodzianek 

- pakowane próżniowo



WADY:

- brak



Jeśli szukacie dobrej jakości wypełnienia, zapraszam Was do pasart.pl.

Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu i teraz wszystko, co potrzebuję do zrobienia maskotek mam w jednym miejscu :)



Schemat na osiołka od Ezerioszka - handmade

1 komentarz:

  1. Świetny wpis, fajnie że wprowadzili coś takiego do oferty. Ja zazwyczaj kupowałam w Ysku jaśka za 4 zł rozpruwałam i używałam do wypełnienia. czasem też się trafiała taka niby wata i wg mnie też jest zdecydowanie lepsza od kulki.
    Pozdrawiam i dzięki za ten pozytywny test

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności