29 października 2020

190. Dynia

Dynie zdobią obecnie wiele miejsc, więc u mnie też jedna zagościła :).

Oczywiście, moja dynia nie mogła być taka zwyczajna, więc powstał dyniowy stwór.

Dynię zrobiłam podczas wspólnego szydełkowania zorganizowanego przez Cherry Tree Workshop.

Było to dla mnie wyzwanie, ponieważ mamy tu sporo małych elementów, które trzeba było wrobić szydełkiem (nie są przyszywane). Trzeba było nauczyć się malować po włóczce oraz lepić elementy z glinki.

Efekt oceńcie sami :)














Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady




2 komentarze:

  1. Może to i potwór... ale chyba przede wszystkim to piękny, dyniowy słodziak! Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wau, tekvica je nádherná a krásna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności