5 lutego 2021

193. Stefanek

 Ostatnio postanowiłam podnieść sobie nieco poprzeczkę w pracach szydełkowych i pracowałam z włóczką z dłuższym włosem - Nako Paris. A, żeby było jeszcze trudniej, użyłam czarnego koloru, przy którym kompletnie nie widziałam oczek - szalona ja. Jest to moja druga praca, jak do tej pory, z użyciem tej włóczki.

Tak więc, powstał Stefanek. 

Stefanek jest świnką morską, zrobioną na podobieństwo świnki morskiej peruwiańskiej, którą kiedyś miała moja siostra. Cudna to była świnka i dobrze jej było u mojej siostry - przeżyła około 10 lat.

Stefanek powstał właśnie dla mojej siostry - na pamiątkę...










Świnka powstała na bazie schematu od Akukuu

Stefanka zgłaszam na styczniowe wyzwanie Szuflady




7 komentarzy:

  1. Stefanek jest jak żywy, cudowny. Witam w Otwórz Szuflade.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że była prawie pewna że ta świnka jest żywa. Jesteś genialna w tym co robisz. Będzie świetna pamiątka. Życzę powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale cudny! Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo! ale cudna !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności