31 stycznia 2021

192. Kartki bożonarodzeniowe - testowanie dla Igiełki #12 i Choinka 2021

 Witajcie,

Ostatnio otrzymałam od Moniki zestaw uroczych motywów bożonarodzeniowych do testowania, z których wybrałam 3 i wykorzystałam je do zrobienia kartek.

W zestawie mamy 6 motywów, a wśród nich m. in. Mikołaj, bałwanek, renifer. Z pewnością każdy wybierze coś dla siebie. Motywy są nieduże - w sam raz na kartki i tak też je spożytkowałam.
















Bardzo przyjemnie haftowało mi się te motywy. Kontury są prowadzone po kratkach, więc wyszywa się je równie przyjemnie. 

Wzory wkrótce będzie można zakupić u Igiełki - bardzo polecam.


Kartki zgłaszam do styczniowej edycji Choinki 2021 u Xgalaktyki (kolaż do galerii)





3 komentarze:

  1. Piękne karteczki, takie delikatne! ❤😍❄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wzorki są extra, też miałam na nie ochotę ale jak zawsze spóźniona. Pięknie je oprawiłaś. Brawo Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki, muszę przyznać że pięknie je wyszyłaś i wykończyłaś.
    Prezentują się bardzo efektownie:)
    Bardzo się cieszę ,że dołączyłaś do choinkowej zabawy, bardzo
    miło mi gościć Twoją pracę w styczniowej galerii:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności