4 listopada 2017

28. Wygrana w Candy

Dziś będę się chwalić 😁. Kilka tygodni temu Katarzyna zorganizowała Candy z okazji urodzin Krzyżykowego Szaleństwa, które to Candy udało mi się wygrać.
Chwalę się dopiero teraz, ponieważ nie było mnie cały miesiąc w domu, a wczoraj, gdy wróciłam, czekała na mnie spora przesyłka, a w niej same wspaniałe rzeczy! Jestem zachwycona, ale również troszkę onieśmielona taką zawartością przesyłki. Same zobaczcie, jakie cuda:

➤zestaw do haftu     ➤kanwa granatowa     ➤kanwa beżowa    ➤muliny   
➤mnóstwo baz do kartek    ➤kartka    ➤notesik z monogramem    ➤czekolada




















Bardzo dziękuję Katarzyno za tyle pięknych rzeczy, a zwłaszcza za serce i pracę włożone w przygotowanie spersonalizowanych prezentów 😘.

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności