11 listopada 2017

29. SAL z Choinkami, część 1

28 października wystartował SAL z choinkami organizowany przez Igiełkę. Do wyszycia jest 6 ślicznych choinek, które można wybrać z przygotowanych przez Igiełkę kilku wersji.
Szczegóły zabawy znajdziecie tutaj, a z tego co wiem, cały czas można zgłosić swój udział w zabawie, do czego serdecznie zachęcam. Wzory są śliczne, a jednocześnie proste do wyszycia.

To moje przygotowania:





I pierwsza choinka gotowa 😊



Choinka została wyszyta muliną Ariadna na kanwie 18 ct w kolorze kości słoniowej


I jeszcze banerek zabawy




Dziękuje za odwiedziny 😊

8 komentarzy:

  1. Świetnie Lucynko :) Pierwsza już na kanwie ^_^
    Powodzenia przy kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia , ja już swoje skończyłam, teraz została oprawa. Trzymam kciuki aby i Tobie szybko poszła reszta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      widziałam, widziałam :). Pomysł rewelacyjny! Przepiękne pudełka zrobiłaś :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności