28 listopada 2017

33. Prezentowe broszki

Witajcie 😊,

Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze odnośnie kartek z SAL-owymi choinkami!

Dziś chciałabym Wam pokazać co,oprócz krzyżyków, zajmuje mój wolny czas. Od ponad dwóch lat zajmuję się tworzeniem biżuterii z koralików. W swoich pracach wykorzystuję różnego rodzaju koraliki, jak i kryształy (głównie Swarovskiego) oraz kamienie i kaboszony.
Jeśli będziecie zainteresowane, zapraszam do odwiedzenia mojego fanpage'a (fakt, dawno nic nowego tam nie pokazałam...). 

Po dłuższej przerwie w koralikowych pracach, zabrałam się za przygotowywanie prezentów świątecznych i tak powstały dwie podobne broszki dla wyjątkowych osób:











 



Wykorzystane materiały:
  • kryształy Swarovski Oval 30x22 mm
  • koraliki TILA
  • koraliki TOHO
  • koraliki MIYUKI Delica
  • filc
  • welur
  • szpilki do broszki
  • nici do beadingu
  • klej

Jeśli któraś z Was miałaby ochotę wykonać podobne broszki, tutorial na nie znajdzie tutaj 😊.



Dziękuję za odwiedziny 😊

9 komentarzy:

  1. Ta niebieska jest przepiękna. Wiem,wiem,że czerwona to ten sam wzór, ale...niebieska to niebieska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - co niebieskie, to niebieskie :)
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Lucynko jestem mega zaskoczona! Nie wiedziałam, że oprócz krzyżyków tworzysz jeszcze takie cuda. Przepiękne są obie broszki. Masz do tego talent podobnie jak do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oniemiałam !!! Oczywiście z wrażenia - broszki są fantastyczne :)
    Też coś tam działam w temacie koralików , ale takich cudnych broszek jeszcze nie widziałam ! A ja uwielbiam ręcznie robioną biżuterię i mam tego sporo , choinkę pewnie można by było ubrać :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności