4 grudnia 2018

104. Fotograficzny Alfabet - Ż oraz zakończenie

Ze względu na problemy zdrowotne, przez kilka tygodni na moim blogu panowała cisza i nie opublikowałam ostatniego posta z Alfabetem. A wiec dziś





Moje zdjęcia:



A pozostałe można obejrzeć u Lidii.



A teraz czas na podsumowanie...

Bawiłyśmy się od maja - kawał czasu! A zleciało nie wiem kiedy... Wspaniale się przez ten czas bawiłam, angażując również rodzinę do wymyślania rzeczy na daną literę.

Dziękuję wszystkim Uczestniczkom, za wielkie emocje :). Serdecznie Wam gratuluje pomysłowości oraz wytrwałości, a najbardziej gratuluję Splocikowi, która to naszą zabawę wygrała :).

Oraz dziękuję Tobie, Lidio, za ogrom pracy, jaki włożyłaś w prowadzenie tej zabawy. Dziękuję, że po prostu chciało Ci się chcieć :).

I na koniec się pochwalę :).
Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu tuż przed opublikowanie podsumowującego posta Lidii, otrzymałam od Niej uroczą przesyłkę a w niej:


To nagroda za przesłanie zdjęć na każdą literę :).
Bardzo dziękuję, Lidio!



Całe podsumowanie zabawy można przeczytać i pooglądać u Lidii.


Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności