27 grudnia 2018

113. Dookoła świata z Krzyżykowym Szaleństwem - grudzień

W grudniu Kasia zabrała nas, jakżeby inaczej, do



Zapewne jak dla wszystkich Uczestniczek zabawy, tak i dla mnie Polska ma mnóstwo skojarzeń, ale gdy tylko Kasia ogłosiła grudniową inspirację, wiedziałam, że powstanie maczek. Mak to kwiat-symbol Polski, a pola i łąki z makami przywołują sielską, spokojną atmosferę.
Dziś więc prezentuję swojego maczka, który wkrótce będzie głównym elementem kartki.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Też myślałam nad makami,ale nie miałam pomysłu na zagospodarowanie ich:)więc poszłam w folklor:)))ale masz rację:)maki bardzo kojarzą się z Polską:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności