20 grudnia 2018

106. Szale pod choinkę

Dziś chciałabym Wam pokazać szale, które wykonałam dla moich przyjaciółek w prezencie gwiazdkowym. Zaczęłam je szydełkować już na wakacjach, aby nie martwić się, że zabraknie mi czasu... Szale powstały z włóczek szarej i białej oraz włóczek w ulubionych kolorach dziewczyn.

Dla Ani z dodatkiem zieleni




A dla Kasi z ciemnym fioletem


Mam nawet własne metki :)



Każdy z szali mierzy około 220 cm.

Co o nich sądzicie?

Gdyby któraś z Was miała ochotę zrobić podobne, tutaj znajdziecie tutorial.

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Ale super, ten drugi fajniejszy bo bardziej mi kolory się podobają :)A ta swoją metkę masz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności