19 czerwca 2020

175. Kartki okolicznościowe - testowanie dla Igiełki #9

Kartek okolicznościowych nigdy za wiele, dlatego też Monika przygotowała kolejne wzory z kwiatami.
W zestawie mamy aż 7 różnych kwiatów do wyboru. Każdy ze wzorów ma około 40 x 50 krzyżyków, więc w sam raz na jeden wieczór. Są minimalistyczne, bardzo efektowne i przyjemne w haftowaniu.
Ja wyhaftowałam je na kanwie 18 ct. Białe powstały na kanwie rustico, a pozostałe na kanwie ecru ze złotką nitką. Hafty stanowią główny element kartek o wymiarach 15x15 cm.





















































Zapraszam Was do sklepu Igiełki po te i inne wzory.

3 komentarze:

  1. Ale extra, zarówno wzory jaki i Twoje wykonanie haftów i kartek. Rewelacja !! Sporo u Moniki kupuje i też testuję, ale tych wzorów jeszcze nie widziałam. Muszę koniecznie zajrzeć i dokupić do mojej kolekcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki przepięknie wyszły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko, dziękuję za wspaniałe testowanie. Karteczki wyszły oszałamiająco.
    Dobór kanw był mega pomysłem. Aida Rustico dobrze podkreśla biel kwiatów.
    Jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas i podzielenie się swoją pomyłowością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności