30 czerwca 2020

179. Wyzwanie czytelnicze 3660 stron - czerwiec

Pora na czerwcowe podsumowanie zabawy u Ani.



Stron 282

Bardzo mi się podobało mimo, że to książka na podstawie filmu (który też uwielbiam)






Stron 360

Wiele ciekawostek i anegdot. Polecam!



Stron 350

No jak mogłabym sobie odmówić zakupienia i przeczytania jubileuszowego wydania! Media Rodzina bardzo się postarało i swoje przedpremierowe wydanie miałam już w zeszłym tygodniu. Oczywiście, kupiłam wszystkie 4 wersje do kolekcji... :D


W tym miesiącu przeczytałam 992 strony, a łącznie od stycznia 6535 stron.
Listę przeczytanych przeze mnie książek można zobaczyć tutaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności