23 czerwca 2020

178. Licznik złapany!

Licznik złapany! Cieszę się ogromnie, ponieważ była to pierwsza tego typu zabawa zorganizowana u mnie.
Cieszę się również, ponieważ w zabawie wzięło udział sporo osób :).

A nagroda w postaci bonu podarunkowego do wykorzystania w sklepie Igiełka-MB trafia do Ag_Agaty, która przysłała mi zrzut ekranu z samymi dwójeczkami




Gratuluję i życzę udanych zakupów :)

Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej edycji, kiedy to będziemy łapać trójeczki :)




2 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje dla Agatki ja niestety przegapiłam :-), ale cieszę się że Agcie się udało.
    Pozdrawiam i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za zabawę. Bon długo nie czekał na realizację. Przesyłka od Igiełka MB już w drodze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - każdy z nich jest dla mnie niezwykle ważny, a konstruktywna krytyka pomaga rozwijać umiejętności